Support
-
network_cellWaar kan ik het huishoudelijk regelement vinden?
We hebben het huishoudelijk regelement voor je geupload onder het kopje 'mijn bestanden'. Het bestand heet huurders handleiding.
-
network_cellMag ik mijn huissleutel in beheer geven bij de servicemanager?
Jazeker. Het veilig laten beheren van uw sleutel door de servicemanager heeft veel voordelen. Het in beheer geven van uw sleutel gebeurt volledig op eigen initiatief en op eigen verantwoordelijkheid.
Vraag bij de servicemanager naar de verschillende mogelijkheden voor het laten beheren van uw sleutel.
-
network_cellHoe kan ik een technische storing in mijn woning melden?
MVGM beheert uw woning met de grootste zorg en hopen dat u mede daardoor ten volle geniet van uw huis. Bij vragen kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week contact met MVGM opnemen. Tijdens kantoortijden helpen de medewerkers van MVGM van het Klant Contact Centrum u graag bij vragen of (technische) storingen. Een vraag of melding kunt u mailen naar kcc.wonen@mvgm.nl. Buiten kantoortijden kunt u ook bellen voor spoedeisende meldingen via 088 4324100.
Daarnaast kunt u altijd de servicemanager inschakelen voor het melden van een gebrek of storing in uw woning, zij kunnen het ook doorzetten naar het KCC.
-
network_cellHoe kan ik de Inhuismeesters bereiken?
De Inhuismeesters zijn vanaf het moment van de eerste verhuizing telefonisch bereikbaar, dit nummer wordt nog nader gecommuniceerd op het online platform. Tot die tijd kunt u uw vragen voor de Inhuismeesters het beste mailen naar info@theterracedtower.nl.
-
network_cellZijn er verhuismaterialen beschikbaar?
Ja. De inhuismeesters zullen faciliteren in een aantal verhuismaterialen, zoals rolcontainers, hondjes en verhuisdekens. Deze zijn aanwezig op locatie en gereserveerd voor de timeslots. Wilt u deze buiten de timeslots gebruiken? Dat is geen probleem, op locatie kunt u de Inhuismeester hierom vragen. Uiteraard houden wij graag onze materialen compleet, dus na gebruik verzoeken wij u vriendelijk om deze weer terug te brengen.
-
network_cellKan ik meerdere timeslots reserveren?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt maar één reservering maken voor het verhuizen per appartement. Tijdens dit timeslot kunt u gebruikmaken van de verhuismaterialen van de Inhuismeesters. De Inhuismeesters coördineren de verhuizingen ter plaatse en staan u graag te woord.
-
network_cellHoe kan ik mijn timeslot wijzigen of annuleren?
In de bevestigingsmail die u heeft gehad, staat een link om uw reservering te wijzigen. Lukt dit niet? Ga dan naar uw online reserveringen onder Mijn profiel. Hier kunt u uw reservering zowel wijzigen als annuleren.
-
network_cellMoet ik voor de verhuizing van een losse vloer of kast ook een timeslot reserveren?
Nee, dit is niet nodig. Voor de losse bezorging van je wasmachine of bank of het verhuizen van een paar dozen hoef je gelukkig geen timeslot te reserveren: het gaat enkel om continue gebruik van de lift door verhuizers. Zo houden we de snelheid er in!
Voor wat betreft de vloeren raden wij je aan om de vloerenservice te gebruiken. Indien je toch beslist zelf de vloer te plaatsen hoeft er voor de levering hiervan geen timeslot gereserveerd te worden. Dit kan buiten de timeslots om.
-
network_cellIk wil iets laten stomen, maar het item staat niet op de lijst; wat kan ik het beste doen?
In elk geval niet zomaar iets aanklikken en hopen dat het goed komt. Onze stomerij heeft efficiënte processen en heeft aan een hoop (van onze) regels te voldoen. Een bestelling die niet klopt wordt dan ook ongestoomd teruggestuurd. Wat u wel kunt doen is ons even snel e-mailen met een beschrijving van het item dat u wilt laten stomen. Van Dirndl-jurkje tot berenpak: we komen er heus uit! Mailen kan naar info@plusjames.nl.
-
network_cellIk heb een koopwoning. Waar vind ik mijn VvE Documenten?
Via een beveiligde internetomgeving het portaal: Mijn VvE, hebben alle leden altijd toegang tot hun eigen betalingsgegevens en de algemene gegevens van de vereniging zoals bijvoorbeeld de splitsingsakte, jaarrekeningen, verzekeringspolissen, notulen.
Komt u er niet uit? Neem contact op met de servicedesk via 088 432 45 25 of stuur een e-mail naar servicedesk.vve@mvgm.nl.
-
network_cellIk wil een extra sleutel of tag aan laten maken voor de garage. Kan dat?
Het aanmaken van een extra sleutel of tag voor de garage is helaas niet mogelijk. Er wordt per parkeerplaats slechts 1 sleutel/tag uitgegeven. De reden is om fraude en wildparkeren tegen te gaan. Wellicht is dat lastig in bepaalde situaties, maar de ervaring leert dat dat in een dergelijk groot pand de beste manier is om de veiligheid te borgen.
-
network_cellWelke gebreken zijn er voor mijn rekening en welke voor de verhuurder?
Bekijk de onderhoudswijzer om te zien welke gebreken er voor rekening zijn van de huurder en welke gebreken voor rekening zijn van de verhuurder. Meer informatie? Ga naar www.mvgm.nl/u-bent/woninghuurder/veelgestelde-vragen/
-
network_cellHoe kan ik de Terraced Tower app downloaden?
De Terraced Tower app is te downloaden in de App Store en Google Play. In de app kunt u berichten delen met uw medebewoners op de timeline en direct contact opnemen met de servicemanager. Ook kunt u gebruik maken van de services van The Terraced Tower en vindt u up-to-date handleidingen over uw woning. Direct downloaden? Klik hier voor de App Store en hier voor Google Play.